wtorek, 28 października 2014

Lista dyscyplin sportowych jest niepełna!

Zmagam się ze sobą. Wyciągam się na siłę na rower i ćwiczenia, staram się mniej jeść, ograniczyłem rozrywki, stopniowo więcej czasu spędzam z dzieckiem (gdy żonka się do mnie przyłączy w tej krucjacie przeciwko gnuśności popołudniowej, chętnie i z nią go pospędzam :)), szukam nowych możliwości robienia czegoś sensownego w dziedzinach, które są mi bliskie - czegoś, na co mój umysł i serce zakrzykną: "Ooooo!" i "Jupii!".

Tymczasem szkolę się sobie w robieniu ładnych obrazków w Photoshopie. W międzyczasie opracowałem concept art do przystosowanej specjalnie dla mnie wersji aplikacji Endomondo:


3 komentarze:

  1. Moje prywtne typy: rozpalanie w piecu, przeziębianie się i smarowanie chleba twardym masłem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałeś o Odśnieżalnictwie łopatowym...To był mój główny fitness w puszczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać następnego wpisu! Proszę o dalszy ciąg!

    pozdrawiam,
    Wojtek

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania. :)